5 wyników
Książka
W koszyku
Nowość od: 27.03.2019
Budowanie marki miasta : koncepcje, warunki, modele / Ewa Glińska. - Stan prawny 2 listopada 2015 r. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2016. - 352 s. : il., tab. ; 24 cm.
Publikacja jest próbą opracowania teoretycznych podstaw budowania marki miasta ze szczególnym uwzględnieniem elementów formułowania jej tożsamości. Autorka wyjaśnia w niej prawidłowości dotyczące wyboru wyróżników tożsamości miejskiej wykorzystywanych przez samorządy w procesie zarządzania marką terytorialną, a także wskazuje sposoby usprawnienia i wprowadzania innowacji w tym zakresie funkcjonowania samorządów miast.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Dobrcz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 / 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Dobrcz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nowość od: 26.03.2019
Marketing terytorialny : miasto i region na rynku / Andrzej Szromnik. - Wyd. 5. poszerz. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2016. - 546 s. : il. ; 24 cm.
W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno - administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i regionów. Autor kompleksowo omawia: genezę i warunki rozwoju marketingu terytorialnego, proces budowania strategii marketingowej jednostek osadniczych, różne aspekty koncepcji produktu w marketingu terytorialnym, kwestię tworzenia wizerunku miast i regionów, znaczenie różnych form powiązań partnerstwa w relacjach miast i regionów z otoczeniem, rolę targów w aktywizacji lokalnych środowisk gospodarczych, instrumenty marketingowe miast i regionów zorientowane na pozyskiwanie inwestorów zagranicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Dobrcz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nowość od: 26.03.2019
Marketing terytorialny : nowe obszary i narzędzia / redakcja naukowa Andrzej Szromnik. - Kraków ; Legionowo : Edu-Libri, 2015. - 196 s. : il., tab. ; 24 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Dobrcz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nowość od: 30.01.2019
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym : z praktyki polskich samorządów / Robert Stępowski. - Wydanie 3. poprawione i rozszerzone. - Rawa Mazowiecka : Wydawnictwo Roster, 2017. - 254 strony ; 22 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Dobrcz
Brak informacji o dostępności pozycji do wypożyczenia: sygn. 33
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej